niedziela, 5 stycznia 2014

Odchudzanie z Ewą Chodakowską!

Odchudzanie!

Hejka!
W dzisiejszym poście pokażę wam jak dobrze się odchudzać z Ewą Chodakowską! Ewa Chodakowska jest wymagająca co do ćwiczeń, ale im cięższe ćwiczenia tym lepiej. Więc zaczynajmy:


No i to tyle co do ćwiczeń z Ewą Chodakowską. 

A ja za chwilę idę czytać książkę ,, Anię z Zielonego Wzgórza'' którą będziemy omawiać we wtorek, a ja jestem dopiero na 8 rozdziale, ponieważ dopiero w piątek zaczęłam ją czytać.

Podobał wam się dzisiejszy post?
Jak wam minął dzień?
 Jaką książkę wy omawiacie lub będziecie omawiać?
Piszcie jak wam idą ćwiczenia z Ewą.

A na sam koniec dodam zdjęcie Ewy. 




                                                                                                                 Pisała wasza Magda! 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ją :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna notatka! :)
    become-need-you-here@blogspot.com - zapraszam! <3
    obserwuję, liczę rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na notkę i spoko ćwiczenia. Chociaż ja na razie mogłąbym troche przytyć ;D

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim którzy dodają komentarze i są z nami.
Zarówno komentarze, obserwatorzy i wyswietlenia są dla nas bardzo ważne.
Obiecujemy was nie zawieść.
Zachęcamy do podawania adresów blogów w komentarzach na pewno wejdziemy i zostawimy po sobie ślad.
`~\|<>{}[]¤·⊙○●□■♡♥:) ;) =) :D :P x) :( :-[ lol