sobota, 8 lutego 2014

kolorowe włosy!

Cześć . c:
Z powodu że mam czas, dodaję post z samego rana . :3
Mam do was pytanie, które brzmi tak: Czy podobają wam się kolorowe włosy?
Mi osobiście podobają się tylko niektóre kolory.
Najbardziej podobają mi się te ze zdjęcia: 1,2,3, 6, 12 i 15.
 

















































































Dzisiaj był taki krótki tematyczny post, który mam nadzieję, że się wam podobał!


Więc pamiętajcie piszcie w komentarzach czy: dzisiejszy post wam się podobał, czy podobają wam się kolorowe włosy, a jeśli tak to jaki kolor?
I mam do wam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie: Zamierzam w najbliższym czasie kupić sobie jedną z tych dwóch konsol playstation 4 lub xbox 360, ale kompletnie nie mam pojęcia którą mam wybrać, więc proszę, żebyście w komentarzu napisali która konsola jest lepsza( oczywiście proszę również o uzasadnienie dlaczego wy byście wybrali tę, a nie inną konsolę).


Więc jeszcze raz: Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się podobał!


                                                                                         Pisała wasza Magda

2 komentarze:

Dziękujemy wszystkim którzy dodają komentarze i są z nami.
Zarówno komentarze, obserwatorzy i wyswietlenia są dla nas bardzo ważne.
Obiecujemy was nie zawieść.
Zachęcamy do podawania adresów blogów w komentarzach na pewno wejdziemy i zostawimy po sobie ślad.
`~\|<>{}[]¤·⊙○●□■♡♥:) ;) =) :D :P x) :( :-[ lol