sobota, 4 stycznia 2014

Szkicowniki Top Model ( TM)!


 Szkicowniki TOP MODEL!

Na początku chciała bym was przeprosić, że wczoraj nie pisałam.
Słyszeliście kiedyś o szkicownikach z firmy Top Model? Jeśli tak to macie jakieś szkicowniki z tej kolekcji? Ja mam dwa: Create Your Top Model Make Up, i Top Model Nasz Dom część 2. Ale chciała bym mieć więcej. Nie miałam innego pomysłu więc pomyślałam, żeby wstawić 2 szkice z szkicownika Make Up! A oto one:


Te cztery małe szkice były już w książce, a ten jeden duży narysowałam ja.

Pewnie dużo osób z was lubi Violettę. Ja ją bardzo lubię więc z nudów narysowałam również jej szkic. A oto on:




Trochę mi nie wyszły. Piszcie w komentarzach czy wam się podobają i który jest lepszy, ale proszę o szczerość.

I jeszcze raz przepraszam za to, że wczoraj nie napisałam posta!

Podobają się wam te rysunki? A może wam się nie podobają
Który ładniejszy?
Jak wam minął dzień?

4 komentarze:

  1. Wyszły ci, są naprawdę ładne! ^^

    czujesieidealnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne szkice, masz talent :) oba są śliczne :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rysunki :))
    obserwujemy? daj znać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim którzy dodają komentarze i są z nami.
Zarówno komentarze, obserwatorzy i wyswietlenia są dla nas bardzo ważne.
Obiecujemy was nie zawieść.
Zachęcamy do podawania adresów blogów w komentarzach na pewno wejdziemy i zostawimy po sobie ślad.
`~\|<>{}[]¤·⊙○●□■♡♥:) ;) =) :D :P x) :( :-[ lol