wtorek, 18 lutego 2014

Kolczyki w różnych miejscach

Hejka
Mam do was następujące pytanie, gdzie podobają wam się kolczyki ?
Jest wiele pytań związanych z kolczykami, jak się nazywają itp. A najczęstszym pytaniem jest " Czy boli robienie kolczyka " .. To zależy od tego, w jakim miejscu, ale także stan bólu zależy od osoby, ponieważ jedni ból odczuwają lżej, a innych to bardzo boli..
Mniej boli jeśli przed przekuciem sobie danego miejsca, przyłożycie zamrożone mięso i przez chwilę potrzymacie, to nie usuwa całego bólu, ale trochę łagodzi.
Jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie w komentarzach postaram się odpowiedzieć
Ja chciała bym mieć: Upper Lobe i snug ( tylko, że snug ja bym chciała z takim malutkim okrągłym kolczykiem, a nie z takim kołem np. z takim jaki jest w Upper Lobe)
A wy, gdzie byście chcieli mieć kolczyki ?.
Piszcie jakie byście chcieli w komentarzach, oraz gdzie wam się podobają.  A tutaj macie parę fotek : 
























Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się podobał.
Ps . Niedawno/ dawno zamknęła się ankieta z-
co powinno być na naszym blogu?

A wygrało:
Więcej filmów i muzyki.

Niebawem na naszym blogu pojawi się jakiś film.
A teraz mam dla was piosenki które bardzo mi się podobają. A oto one:



 A tak w ogóle w jednej z ankiet-
 Jak podoba was się nasz blog- Kilka osób kliknęło w ogóle mi się nie podoba.......mogło by być lepiej. Więc bardzo bym prosiła te osoby jak i również inne, żeby napisały w komentarzach co im się nie podoba, co by zmieniły, a co zostawiły, spoko piszcie śmiało,
No i to tyle w dzisiejszym poście. Pa!

                                                                                     Pisała wasza Magda!

2 komentarze:

  1. Ja mam standard lobe, ale niedługo sobie zrobię upper lobe, chociaż chciałam helixa, ale to bardziej boli, ponieważ trzeba przekuć chrzastke 😱. Pozdrawiam XOXO Agi =)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na bloga!!!!!!!!! nastolatka132.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim którzy dodają komentarze i są z nami.
Zarówno komentarze, obserwatorzy i wyswietlenia są dla nas bardzo ważne.
Obiecujemy was nie zawieść.
Zachęcamy do podawania adresów blogów w komentarzach na pewno wejdziemy i zostawimy po sobie ślad.
`~\|<>{}[]¤·⊙○●□■♡♥:) ;) =) :D :P x) :( :-[ lol