sobota, 22 marca 2014

Dużo sprawdzianów, choroba i super książka i gry!

Cześć tu Madzia!

Dawno już nie pisałam i bardzo was za to przepraszam, ale ostatnio mieliśmy bardzo dużo sprawdzianów i tak połowy z nich nie pisałam, ponieważ byłam i jestem nadal chora, a jak wyzdrowieję to muszę to wszystko nadrobić. A i tak mimo, że jestem chora to i tak w czwartek byłam w szkole ( na chwilę), ponieważ był kangurek ( Beniamin), a ja jak co roku biorę w tym udział, w tamtym roku zajęłam 2 miejsce w mojej gminie. A tak odchodząc od tematu choroby i szkoły to ostatnio zaczęłam czytać super książkę, ale muszę ją szybko skończyć, ponieważ w szkole niedługo będziemy omawiać kolejną książkę. Ogólnie uważam, że w szkole nie powinniśmy czytać lektur no dobra może przynajmniej z 2, ale żeby, aż osiem? Bo my nie czytaliśmy przez pierwszy semestr, ani jednej, ponieważ pani nie kazała, a potem w drugim sezonie drze się na nas, że nie przeczytaliśmy w pierwszym semestrze, ani jednej, a teraz zostało nam do przeczytania jeszcze, aż sześć książek, no, ale wracając, kupiłam sobie ostatnio osiem nowych książek ( uwielbiam czytać) no i żadnej z nich nie mogę przeczytać przez lektury szkolne. No w sumie pani może się tez bać, że jeśli nie przeczytamy lektur to nie którzy nic nie przeczytają, no ale w takim razie mogła by kazać nam przeczytać książkę wybraną przez nas. A tak się zdarzyło, że zachorowałam, a niedługo będzie przerwa świąteczna, więc tej książki już nie omówię ( mam nadzieję) wiec mogę przeczytać tę książkę którą właśnie czytam. A właśnie przecież ja nie podałam wam tytułu tej książki, a ten tytuł to: ,, Szmaragdowy Atlas Księgi Początku''. Naprawdę fajna książka, naprawdę polecam, tak naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę,naprawdę co chwilę naprawdę xD. Nie no, ale tak na serio książka naprawdę ( no i znowu) warta przeczytania. Mam nadzieję, że zdążę ją przeczytać. W tytule pewnie zauważyliście, że jest również wspomniane coś o grze, tak. W jedną z tych gier gram od dawna, ale ostatnio mam na nią jakaś fazę. Oglądam o tej grze dużo filmów, poradników itp. A ta gra to minecraft! W prost ubóstwiam tę grę. Najbardziej lubię budować w tej grze. A druga gra to: Don;t Starve też super gra. Ale o niej nie będę się rozgadywać. Dzisiaj trochę taki kogiel mogiel ( nie wiem jak się to pisze), ale mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się podobał.

                                                                                                No więc do zobaczenia i cześć!

1 komentarz:

Dziękujemy wszystkim którzy dodają komentarze i są z nami.
Zarówno komentarze, obserwatorzy i wyswietlenia są dla nas bardzo ważne.
Obiecujemy was nie zawieść.
Zachęcamy do podawania adresów blogów w komentarzach na pewno wejdziemy i zostawimy po sobie ślad.
`~\|<>{}[]¤·⊙○●□■♡♥:) ;) =) :D :P x) :( :-[ lol